alltid Klar Iii

Etter frokost på den tredje dagen så det var tid for det vi kaller prosjektet. Det betyr, for eksempel, å bygge noe, kanskje en bro eller flåte, kajakk eller lære å overleve i større grupper – og ikke nødvendigvis patrullvis. Verken jeg eller Niklas var leder for et prosjekt så vi kan enten delta i ethvert yrke eller bare ta sjansen å slappe av litt. Et sted i bakhodet mitt hadde jeg en plan om å få med meg Niklas noe eget område og bade og ha sex. Han ble forstått av notater når jeg spurte om han var badsugen og tok sikker på hva jeg drev med. Vi plukket opp våre håndklær og badetøy, hovedsakelig for show. For det er klart at vi ville bade naken. Men det kunne også være vanskelig å finne en sikker, bortgjemt sted og deretter badbrallorna ville komme godt med. Måte, det var heldig at jeg hadde dem på meg akkurat nå, fordi min pikk var vanskelig og bøyd mot denim stoff. Med badbrallorna på det ville ha virket utrolig klart. Jeg la merke til på Niklas at han var så ivrig etter å få bort som jeg var fordi han famlet mer enn litt da han rullet opp sitt liggeunderlag for å ta med seg. Selv om jeg tok med overflaten – for hvis det er mer enn kuk suger så det ville være fint å ha noe å ligge på. Barr og småstein mot bar hud er ikke så fint.

Til slutt ruslet vår patrulje i rute til prosjektene, og vi kunne gi oss bort i vår retning på slik naturlig som mulig. Vi ønsket ikke å vekke mistanke – men plutselig husket jeg hva som hadde skjedd på over natten. Noen hadde vært rett ved inngangen til teltet og sikkert hørt hva vi gjorde med. Hvis denne personen visste hvem sov i teltet – og så at vi gikk bort sammen – så det ville være ganske åpenbart hva vi gjorde. Men det virket ikke som noen sjekket av oss.

Niklas og jeg trasket på for en stund langs sjøen for å få så langt borte fra leiren at vi ikke ville bli forstyrret. De som hadde kanoen prosjektet ville neppe satt av veldig langt. Det kan sikkert være andre mennesker der ute i skogen, men det var vel en risiko vi måtte ta. Jeg gikk litt bak Niklas og la ham bestemme veien. På som måten jeg hadde visninger av hans lille halen. Han gikk på en ursexigt klok og nesten svingte på hofter. Ideelt sett ville jeg nok ha sprunget opp, dro ned shortsen og underbukser og bare sivet inn i ham. Men det var nok best å roe ned, og det var en fin følelse å gå der og være kåt og bare se frem til hva som ville skje. For nå har jeg hatt en plan – og det var å knulle ham
.
 

Etter en stund kom vi til et sted som følte seg trygge. Det var til og med en liten sandstrand, men det så ikke ut til å være en forberedt bading. Bra. En retning close bredden av en liten lav odde. Den andre veien vil trolig være i stand til å se leiren hvis du hadde en god kikkert. Dette betydde at vi afar ville se om noen kano nærmet derfra. Niklas også virket fornøyd med stedet og gjorde et forsøk på å kle av seg selv. “Vent litt” sa jeg da jeg gikk opp og kysset ham dypt mens jeg presset meg selv hardt mot kroppen hans. Jeg følte hans posisjon i sentrum og tok et fast grep om hans ass kinnene for å presse ham enda nærmere. Så tok jeg av ham skjorta. Jeg følte at det ville være spennende å kle ham naken selv. Jeg ville ha ham naken mens jeg fortsatt var kledd. Det gir et inntrykk av sårbarhet som jeg liker, litt som jeg har fyren i min makt. Som Jeg klikket opp sin shorts. Han forsto hva jeg var etter, og sto helt passiv mens shorts falt til bakken. Min kuk virket svært godt gjennom det tynne stoffet i den lille undertøy og jeg så et fuktig sted der glans var. Niklas stønnet da jeg trakk lett med to fingrene fra kukroten opp mot penishodet. Som Jeg kjørte ned i hendene på innsiden av linningen på ryggen og dro ned trusa mens jeg strøk baken. Holy shit, hva han gjorde meg kåt.

Nå stod han naken foran meg, så ved sokker og sko. Han fikk lov til å holde dem på en liten stund – det var sexy. Jeg foreslo at han skulle gå ned til vannet og trykk den. Da han lente seg frem så kløftet hale halvdeler og for et øyeblikk jeg så hans innbydende lille rosa sløyfe. Med blikket festet på sin nakne kropp, kledd jeg meg selv. Det var fantastisk hyggelig å føle en mild bris kjærtegnet min nakne kropp, og det føltes fantastisk skamløst å utsette min svaier boner på denne måten. Niklas rev av seg sko og sokker, og så vi gikk ned i vannet. Det var ikke veldig varmt, men ikke uutholdelig kaldt. Etter et par slag føltes det veldig fint. Men vi var ikke her for å svømme -., Men å knulle

 

Men hadde tydeligvis bading og horni forårsaket oss å mislykkes i oppmerksomhet. Når vi ville gå på stranden så oppdaget vi plutselig at noen satt på en stein og så på oss! Og det var ikke hvem som helst. Det var den Corps Commander, Olaf, en looker alder av 45, og at jeg har kastet en og annen beundrende blikk bak, men jeg hadde også veldig stor respekt for. Holy shit, hva som ville skje nå? Jeg kunne bare forestille seg hvordan vi ville få en solid skjennepreken og kanskje få vel vitende om at vi ikke var ønskelig i speideren lenger. Men på den Derimot var det så lurer vi snek seg og badet når vi ikke var nødvendig andre steder? Og det er ikke akkurat forbudt å bade naken. Han ønsker ikke noe å komme med. Vi hadde likevel ikke noe annet valg enn å gå på stranden i all vår nakenhet. Min kuk lå heldigvis sjokket, men da jeg kikket på Niklas så Jeg så til min overraskelse og forferdelse at han fortsatt hadde en stilling. Det merkelige var at han ikke hadde engang gjort et forsøk på å skjule det. Jeg raskt plukket opp mitt håndkle og pakket den rundt hoftene for å unngå å måtte stå Corps Commander naken før, men da han stod opp, tok et par skritt fremover og forsiktig, men bestemt tok av meg håndkle tilbake. “At du ikke” sa han og smilte. “Bare fortsett – gjør det du hadde planlagt å gjøre.”

Tankene virvlet rundt i hodet mitt, og jeg ble helt paff. Jeg var vant til å ta affære, men nå var det Niklas som tok kommandoen. Han så ut til å være helt upåvirket av den merkelige situasjonen, gikk ned på huk foran meg, tok min slapp kuk i hennes munn og cupped ene hånden under ballene mine. Det var nok til å gjøre meg stiv igjen. Jeg kastet et blikk mot Olof så merkelig tilfreds. Han hadde kneppet opp fly i de grønne militærbukser som han hadde for vane å sterke og hadde satt hånden inn i åpningen. Å, hvor jeg ønsket å se pikken hans! Niklas sugde meg inn den mest fantastiske måten, og jeg var litt bekymret for at jeg ikke ville spray for tidlig. Hensikten med ekskursjonen var å endelig få knulle hans lille søte og forhåpentligvis smal hale. Siden jeg ikke vet hvordan jeg ville håndtere situasjonen så det kom som en lettelse å Niklas på igjen tok kommandoen ved å slippe min kuk og baller og sette på tilbake på vår sover. Han trakk opp bena slik at den lille kåt halen utslettet. Det var klart hva han ville. “Lick hans stramt rasshøl nå,” sa Olof med klar horni i stemmen hennes. “Du vet han elsker det.”

Jeg begynte å forstå hvordan alt passer sammen og hvem det var som hadde spionert på oss kvelden før. Det fikk meg til å slappe av, og jeg sank ned på kneet tilstøtende Niklas, bøyde ben bakover og sette nesen til hale gap. Den vakre duft gjorde meg enda kåtere og jeg gjorde egentlig ikke slutte å snuse ham der. Samtidig visste jeg at både Olof og Niklas ventet noe annet, så Jeg stakk ut tungen og satte den rett på den lille rosa anal rosett. Niklas stønnet av opphisselse under min behandling, og det var ikke lenge før han åpnet opp og var klar for min kuk. Et nytt blikk mot Olof avslørte at han fremdeles satt og kjærtegnet henne sex inni buksen. Hvorfor gjorde han ikke ta sin kuk ut? Han skammet seg at det var for liten? Men pokker, nå ville min nesten smertelig stiv kuk inn Niklas smal hale. For dette formålet (!) Jeg hadde fylt og tok med meg en liten flaske med matolje fra leiren. Det var det eneste som var tilgjengelig som kunne fungere som et smøremiddel. Du tar hva du har når du er speiding.

Jeg spurte Niklas å stå på kneet og amputasjon av halen – det er den posisjonen jeg liker best. Som Jeg helte forsiktig olje rett på baksiden slutten så det rant ned i gapet. Kaudal hullet var herlig skinnende og jeg visste at det ville være noe problem å runde Niklas på min kuk. Spesielt hvis mine innskytelser saksøkt, og det var neppe den første gangen han ble halen fucked. Glans kom virkelig inn uten problemer, og jeg ville sikkert ha vært i stand til å presse sin penis i hele sin lengde på gang. Men jeg fortsatt valgte å gjøre en liten pause før jeg gikk på, for det meste til å dra på føle og nyte synet av min glinsende kuk på inn Niklas. Olof imidlertid virket mer utålmodig. “I med kuk nå! Han elsker å føle kukhåret kile mot baken! “Da saksøkt det slik: Olof hadde tydeligvis knullet Niklas. Jeg ble fylt med en merkelig blanding av sjalusi og voldelig horni. Tenk deg at kjekk Olof og jeg hadde hatt våre dicks i samme ass. Som fucking awesome! Men på samme tid så jævla trist at jeg ikke fikk til å være først. Men hva gjorde det noe å si?

Niklas var så vidunderlig stramt og jeg begynte å sakte bringe hans kuk inn og ut. Jeg følte meg som en vrålkåt bull og pumpet fortere og fortere. Nå Olof stod opp og flyttet så han endte opp bak meg. Der satt han seg ned på bakken med armene bakover som støtte. Han dermed stoppet jacking og nøyde seg nå ved å se på scenen. Men der gjorde han ikke er den kuleste tingen; Min kuk forsvant inn Niklas. Merkelig. Svetten nesten sprutet på meg som tempoet ble stadig høyere. Niklas stønnet med glede og oppfordret Me. Det var da sinnsykt vakker, og jeg ønsket at følelsen skulle vare evig. Men snart viste en kriblende følelse i lysken som jeg ikke kunne holde tilbake lenger. I en orgasme som virket som flere minutter sprayet jeg Niklas ræva full av cum. Minst virket det så – Og da jeg trakk ut min pikk kjørte den bokstavelig frø ut av ham. Synet var så spesielt at jeg ble umiddelbart kåt igjen, som trolig var heldig fordi Olof tydeligvis hadde noen planer for fremtiden. Tydeligvis.

Jeg så fram til se mens han viste hvordan han pleide å ta Niklas. Selv om det forvekslet meg selv. Da jeg lente meg frem for å gi Niklas et kyss rett på ass hole – og benyttet anledningen å slikke meg litt av min egen sæd – så Jeg følte meg plutselig Olaf hender på hoftene mine. Før jeg visste ordet av det, han hadde skiltes på min rumpe og sette tungen mot min anal. Plutselig gikk det opp for meg hva hans planer: jeg som aldri har hatt en kuk i rumpa! Jada, jeg har lekt med en mindre anal wand et par ganger – men det er noe helt annet enn en kuk, uansett hvor liten den måtte være. Jeg begynte å protestere, men det var klart at Olof ikke ønsket å høre, og jeg må innrømme at jeg også var litt nysgjerrig hvordan det ville føles. Dessuten var det ikke helt galt at det var nettopp Olof som ville gi meg kuk for første gang.

På Somehow han hadde tydeligvis fått tak i min flaske med matolje jeg følte noe klebrig sølt inn i halen gap og bare presset en finger mot lukkemuskelen som for å se om jeg var mottakelig. Jeg prøvde å slappe av og med et slurp og spennende lyd forsvant Olafs pekefingeren inn i meg som en veldig slank kuk. Som langt det gikk veldig bra, men hvordan ville det gå hva? Hadde ikke til, jeg tror på veldig lenge fordi snart erstattet fingeren av litt grovere enda mildere: Olaf eikenøtter. Han presset på ved å ta tak i hoftene mine mens han liksom skiltes ræva kinnene. Jeg skulle ønske jeg hadde kvidit av horni og begjær, men det bare gjorde vondt, og jeg dessverre be ham om å stoppe. Det egentlig føltes som et nederlag, og sannsynligvis var vi like skuffet av begge. “Det er kult,” sier Olaf. “La oss prøve en annen variant, fordi jeg er ikke så enkelt. Flytt på Deg. “Denne siste var adressert til Niklas, som lydig trappet opp fra liggeunderlag. Olof tok hans plass og nå har jeg forstått hvorfor jeg ikke hadde paller med mottak Olaf kuk. Det var gigantisk! Senere fikk jeg vite at det var 22 centimeter -. Daværende største kuk jeg noensinne har sett i det virkelige liv

 

Olaf mente var at jeg ville ri ham til som måter kunne bestemme tempoet i invasjonen. Jeg sto på kneet over ham og sette glans på min smurt drittsekk. Niklas coachet meg. “Kjør 15 andre triks. Klem sphincter så mye som du kan i 15 sekunder. Så du slappe av og la kuk trenge. “Fordi Bob hadde personlig erfaring så Jeg gjorde som han sa, og jeg var utbrudd av horni når jeg følte hodet på penis gled inn og som er forankret i ræva. Ideen om Jeg selv lurched kanal enn Olaf store kuk var utrolig spennende. Det var ikke helt smertefritt, men horni oppveies alt og sakte begynte det å en eller annen måte føler virkelig behagelig. Jeg begynte selv å våge meg å ri sakte og Olof hjulpet av humping forsiktig.

Niklas ønsket å våge seg inn i spillet og klarte å komplisere seg så Jeg med noen vanskeligheter fikk til å suge hans kuk. Det smakte nok av pre-cum, og jeg ble grepet av en plutselig trang til å Olaf sæd i rumpa og Niklas cum i munnen, for å bli fylt av to retninger samtidig. Det ville selvsagt være urimelig for at det skal skje nøyaktig samtidig, og faktisk gjorde Niklas først. Jeg kunne føle den salte og fantastisk smak når han skjøt sin last rett ned i halsen hennes. Horni akselerert av det, og jeg begynte å bevege seg raskere opp og ned over Olaf store kuk. Han så stønnet høyt at jeg trodde det ville bli hørt bort til leiren og så plutselig følte jeg ham stive og at det i spasmer tømte sadi meg. Hva en utrolig god følelse det var! Jeg løftet halen til å løslate ham, og det øyeblikket hans pikk spratt ut så Jeg følte en tunge i ryggen. Niklas åpenbart ønsket å smake Olaf sæd som det rant ut av meg. Jeg var helt utslitt og glinsende av svette i solen. Som fantastisk det føltes for første gang har blitt rota. Det var ikke uten stolthet fant jeg ut at jeg hadde klart å få Olaf gigantiske pikk. Fornøyde og slitne, gikk vi alle tre i sjøen for å vaske oss og oppdatere oss. Mens Olaf, naken og varm som helvete, gikk opp på stranden og bort til skogen for å pisse så Jeg benyttet anledningen spør Niklas hvordan dette hadde skjedd. Han forklarte at Olof hadde knullet ham første gang da han var 15 år gammel. Og ja, alt dette var planlagt fordi Olof hadde tatt en forkjærlighet til meg og min boms og ønsket å knulle meg. Jeg kan avsløre at det ikke var siste gang vi hadde en koselig tid sammen, noen ganger to og to, og til alle tre. Men den første gangen jeg fikk pikk i rumpa jeg aldri vil glemme.


Standard

Leave a comment